mynameislucky

Alla inlägg under april 2013

Av Lucky - 26 april 2013 19:53

Idag har jag åkt kollektivt. Tog bussen till Karlshamn och satt fint på sätet hela vägen. Blivit vaccinerad och chippad. Jag var så duktig så när jag kom hem fick jag en härlig dusch, lyxmat, flera nya leksaker och 2 tuggrullar♥ Kommer bilder på mina nya fina leksaker senare ikväll..  


mvh Lucky !!

Av Lucky - 25 april 2013 18:16

idag har jag lärt mig att kunna ge tass utan att mina mattar visar hur jag ska göra! :) HAHAHA ÄR SKITGLAD!!!!!

Av Lucky - 22 april 2013 15:57

  

älskade min lördag i helgen♥ Duschade (bilden♥) sen blev jag borstad med min nya borste som min lillmatte va och köpte till mig :D tkr det är så kul att leka också, efter duschen som alla andra hundar också gör :D 


bye lucky ;)


Av Lucky - 22 april 2013 15:49

hej igen♥ har så mkt att göra, va ute leka äta sooova och allt man gör som hund :D hinner knappt med bloggen! men det ska jag börja nu, igeeen :P jag har ju blivit så lagon mysig nu så att jag går runt och bär på endel nallar...Men biter alltid bort ögonen på de, vet faktiskt inte varför...:) 


mvh lagom mysiga Lucky♥

Av Lucky - 16 april 2013 14:19

hah


promenad i fina vädret

              +

ätit

            =

FULL I BUUUS!


det är precis vad jag är nu :D


puss lucky..   

Av Lucky - 14 april 2013 16:54

Lillmatte håller på att göra om i hennes rum, jag är så nyfiken men kan ju inte gå in, får inte gå in heller för den delen!.....Men nu ska jag fortsätta försööka att ta mig in på ngt sätt så jag kan se vad hon håller på med :P


puss världens busigaste LuckyLoook!

Av Lucky - 14 april 2013 14:59

Vet inte riktigt vad jag ska ha för bloggdesign...Är denna snygg? Lillmatte fixar design, är den snygg så slickar jag på dataskärmen! Tyckte om denna fast kanske inte alla som gör det :D skriv gärna om den är jätteful ;)


puss Lucky!

Presentation


Tjena!
Jag är en fantastisk hund som heter Lucky!

hoppas ni gillar min blogg, och läs min presentation! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards